Dagens lista!

Dagens lista - Uppdaterad!

Dagens humör - Glad

Dagens outfit - Jeans, tunika och kofta

Dagens frisyr - Håret utsläppt och plattat, luggen snurrad åt sidan.

Dagens smink - Ögonskugga, mascara och lite puder och rouge.

Dagens låt -  http://www.youtube.com/watch?v=2lDtSMS5QbY (Lady Gaga, i Frankrike - sjunger en remix av Poker Face och spelar lite piano)

Dagens borde - Dammsuga rummet

Dagens tråkigaste - Vet faktiskt inte :P

Dagens längtan - Imorgon, när jag träffat Frida. Vilket jag inte gjort på länge.

Dagens superlängtan - Tills jag har samlat ihop lagom mycket pengar till en systemkamera.

Dagens tidning - Ingen :)

Kram Tilde <3


Bil på mig från någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0