Dagen i bilder!<3

Så nu har jag kommit hem. Det har varit super kul, först gick jag och Tilde till Isabella vi var en timme för tidiga hmm.. Medan vi gick tog vi foton,
Sen hämta vi Isabella och Tilde!
Tilde, Frida och Isabella. Tilde hatar att bli fotad så hon fick ta foton istället!
Sen hämta vi Nora vid bussen och sen åkte vi buss till Höllviken gick lite på Gallerian, sen gick vi till Santa Lucia och där träffa vi Alice och så beställde vi mat och satt å snacka, vissa bilder är oseriösa!
Tilde och Isabella såg ut att ha skoj
Fick en bild på Tilde iallafall!

Från vänster: Frida, Nora, Tilde, Isabella, Tilde och Alexandra
Och så avslutar vi med en bild på mig och Tilde
TACK FÖR IDAG, TJEJER! <3


Kommentarer
Postat av: Tilde<3

Bilden på mig och Isabella, på Santa Lucia. SKITFUL! Var du tvungen att ladda upp den :S<3



Hade du inte en annnnan bild på Tilde?<3



Kram

2010-02-24 @ 09:19:22
URL: http://meelvin.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes

Gud vad fina bilder:)<3333

2010-02-25 @ 17:07:57
Postat av: Isabella

ahh jag saknar det grymt mycket !

jah tycker vi gör om det nu igen till novemberlovet !

skulle blir grymt kul :)

2010-09-06 @ 20:53:19
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0