Hej! <3

Hej alla glada! Jag (Frida) är sjuk idag också, så att jag vaknade vid halv nio kollade lite på Vakna med the voice sen åt jag god frukost och sen var jag tvungen att göra engelsk läxan, tänker på dej Tilde som just nu kanske har ett prov framför dig? Själv så hade jag tänkt att göra ett prov till mig själv. När jag väl hade hur tråkigt som helts ringer min kära pappa och säger att han har skickat ett mejl till mig där det fanns bilder på SkyWiew som har premiär idag, för dej som inte vet så är det typ något som åker över Globen så man har utsikt över Sthlm, jag vill så gärna åka till Sthlm nu och bara åka den fast jag är höjdrädd, ahhhh.....hahah men ett måste i år är SkyWiew <3 SkyWiew, Globen Stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0