Hejsan!(L)

Hej alla fina bloggläsare. Jag (Frida) skriver, min dag började absolut inte bra. Maja satt i fönstret och jag höll på med hennes koppel som låg på bordet och hon fick syn på de så hon kommer flygandes på bordet rakt i min frukost och häller ut te så att jag fick stå och städa upp allt efter henne och jag var färdig tjugo i åtta då kom Tilde och Hanna. Jag har alltså mått dåligt hela dagen ahhh...Jag blev mycket gladare när jag kom hem till min älskade Vilgot. Han är så söt!<3 Han gjorde mig på bra humör igen som tur va!<3
Imorgon ska jag och Nora till Vanningen med hennes mamma, Maja och Vera ska bli superduper kul!<3
Glöm inte att säga till alla ni känner att de ska gå in på bloggen, vi satsar på att göra bloggen stor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0