Kan man skriva Godkväll när klockan är 21.21 :S ??

Tilde skriver :)  
Imorse lyckades jag nästan övertyga mamma och pappa om att jag och min lillasyster (Hanna) skulle få varsin bärbar data. Men allt jag kunde fixa fram va att vi kanske skulle få en, och att vi skulle åka och titta på Mobilia efter någon som var bra o snygg men ändå billig. Vi hittade en på SIBA som kostade 3.990 kr och var en snygg o bra data. Mamma missförstog mig och trodde at jag och Hanna skulle dela på en laptop, men jag förklarade att det inte går. Så jag och mamma kom fram till en kompromiss. Mamma och pappa skulle betala för EN laptop och jag och Hanna för en. Såååå, nu ska jag och Hanna få en laptop om vi är duktiga i skolan och hemma ;)
Sen åkte vi till djursjukhuset för att vaccinera Melvin och Ella (våra kaniner) mot kaninpest och något mer. det gick bra. Om exakt en månad -på pappas födelsedag- så ska Melvin kastreras, de ska få en spruta till (kaninerna då) och sen så ska jag och Hanna få en spruta mot TBE. Men det bästa med dagen är att det är våffeldagen och vi ska äta våfflor.  Förlåt om du tycker att jag bara skrev för mycket om mig själv. Men jag har inget annat att skriva om :P

xoxo
Tilde<3



Bjuder på en bild på den laptopen som vi hittade ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0