Lördagsmys (Y)

Snart är lovet över, väldigt synd enligt mig. Jag gillar att kunna vara uppe länge, och sedan sova länge :) Men snart så är det tidiga morgonar, skola och läxor. Idag va vi i vår stuga, sen åkte vi till mormor och morfar. Där fick vi en jättegod hallonpaj, som var väligt sommrig. I bilen på vägen hem så somnade jag :P Väl hemma så hände det inte så mycket. Men när vi åt middag så pratade jag och min syster Hanna med mamma och pappa angående laptop. Nu verkar det som om vi ska få varsin så fort jag sparat ihop till 2000 kr. Jag har ca 700 kr nu, så önska mig lycka till ;) Snart så ska jag, mamma och pappa titta på film och äta glass med hallonsås. Jag avstog från godiset och valde glass istället :)

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Isabella

OMG GE MIG !

2010-09-06 @ 20:51:20
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0