Trött!

Hej, Jag brukar aldrig vara trött på kvällar men för en gång skull så är jag jätte trött, höll på somna framför datorn heheh. Och det är tråkigt väder ute bläää. Just nu vill jag utomlands t.ex Thailand ? Någon som vill hänga med? Skulle igentligen kollat på en Laptop till mig idag men det blev inte av för att vi bestämde oss för att leta efter en perfekt dator som varar längre och jag har inte så stort behov av en laptop just nu, tänker spara pengarna tills jag ska permanenta håret (NÅGOT JAG VERKLIGEN HAR BEHOV AV)
Det jag hatar mest utav allt just nu är vädret och mitt hår, 1. Det är rakt jag hatar det 2. Jag börjar bli blond
att ha blont hår för mig är som en MARDRÖM!!!! Snälla jag vill vara brunett! Blä blä nu ska jag sluta klaga för det var inget intressant så att jag går och klagar någonannanstans! Höhö
GODNATT / FRIDA

Kommentarer
Postat av: tvillingen

Hahaah, jag följer med dig till Thailand<33♥

2010-02-26 @ 11:09:05
URL: http://meelvin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0