Vad vill ni se på bloggen??

Jaa, det är lite svårt att blogga om man inte vet vad man ska blogga om :S Än så länge så har jag och Frida bloggat lite om allt möjligt. Men om det är något speciellt som du vill läsa om, skriv det!
Och glömm inte att kommertera mera!<33
Idag så tycker jag inte att det har hänt något speciellt... Okej, det har ju hänt saker men inte något särskilt intressant. Jag tror att vi kommer skriva något imorgon för att då ska vi va, vi ska på bandy och vi ska på fest ;D

Kram kram<33
Tilde

PS. Bildbrist. Vill supergärna få en kamera så att jag kan fotta mer och då får vi ännu mer bilder på bloggen :)

PS2. eller vad man kan kalla det. KOM IHÅG ATT SÄG TILL ALLA DU KÄNNER ATT VI FINNS HÄR!!! KOM IHÅG VÅR BLOGG HETER:
www.bytvillingglitter.blogg.se
Vi satsar på en av Sveriges största bloggar. Önska oss lycka till <33
Nu får ni näja er med en gammal bild på mig och Frida.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0