22e November 2010

Godmorgon bloggläsare!
Vaknade för en lite stund sedan, är lite trött.
Men förhoppningsvis så piggnar jag till under morgonen eller dagen.
Denna veckan kommer vara en väldigt lugn vecka.
Skolan som vanligt på måndag, tisdag och onsdag men på torsdag så är det elevens val jag, Tilde och Tilde ska först ha slöjd och sedan ska vi baka.
Och på fredag så är det studiedag så vid 10.00 tiden ska jag och mamma till Entré och bli sminkade och sedan så ska vi ju shoppa lite också.
Och på kvällen blir det idol i Malmö Arena, wiie.
Men ingeting är bättre än idolfinalen i Globen förra året.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: isabella

jag med ?

2010-11-22 @ 11:16:07
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0