28e November 2010

Hej bloggen.
Har ju inte bloggat alls idag, men har haft fullt upp hela dagen!

Glad advent, allihopa!
Tiden går så fort, och snart är det jul.

Imorse vaknade jag klockan halv tio och då åt jag frukost och tog foto.
Klockan 11 kom Vilgot och Johan så då var jag lite med Vilgot.
Efter det så åkte jag och Tilde till byn eller centrum vad man nu vill kalla det, där sålde vi lotter med laget.
Jag och Tilde vi stod i en vagn där man kunde vinna grisar, jag menar vem vill vinna grisar?
När jag kom hem därifrån så var klockan halv två och då fikade jag och familjen sedan så åkte vi till Höllviken där vi gick på julmarknad och sedan så åkte vi till byn igen och gick där.
Så jag har haft fullt upp hela dagen, men jag har däremot några bilder sen imorse jag kan bjuda på :)



Svante, jag och Maja en glad liten trio! :)

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0