4e November 2010

Hej alla bloggläsare!
Imorse så vaknade jag och Tilde lite över nio, då gick vi ner och åt frukost till frukost blev det mackor och juice.
Sedan målade vi naglarna mitt blev så dåligt att jag var tvungen att ta bort det.
Iallafall sedan så gick vi och handla eftersom att vi skulle baka så vi gav oss ut i höst kylan.
Och nu har vi precis ätit frallor och våra goda chokladmuffins.
Tilde sitter och latar sig vid min mobil hon laddar ner spel och sedan spelar spelen och här sitter jag och lyssnar på musik och bloggar + målar mina naglar på nytt.
Jag ska hem om en kvart så det är nog bäst att jag fortsätter måla mina naglar.
Men vi hörs när jag kommer hem.
Kram Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0