Det är riktigt kyligt ute!

Hej allihopa där ute i kalla Sverige.
Det är ju svinigt kallt ute idag, ja imorse så tänkte jag inte så mycket och bara slängde på mig något, nja fel val utav kläder, haha.
Men snön är ju härlig på vägen hem från skolan så höll vi på kasta snöbollar på varandra, Tilde och Isabella höll på mula varandra rätt mycket, haha!
Jag och Tilde var ute innan idag och fotade en liten hemlig sak till bloggen, men det gick ju knappast att vara ute, våra ben tappade känslen och vi bara stod och skakade tänderna av oss.
Dessutom så börjar jag nog bli lite sjuk :(
Har ont i magen och mår illa, mamma tror att vinterkräksjukan är här och spökar.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte får det.

Nej nu ska vi ut och bada i vårt spa, vad härligt!


Kram Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0