Misslyckade bilder

Hej!

Idag har jag varit i skolan. Sista lektionen hade jag idrott, där spelade vi basket.
Det var rätt kul - om man spelar med någon bra, jag skiter i om man kanske inte är så duktig på basket (jag är iallafall inte det) bara man gör så gott man kan och passar.
Jag gillar alltså inte att spela basket med någon som bara "spelar med sig själv" om man kan säga så.

När jag kom hem så övade jag lite inför NO-provet vi ska ha på onsdag och fotade dagens outfit.
Om en stund så ska jag på utvecklingssamtal, så ni får önska mig lycka till!

Kram Tilde




Haha, att fota sig själv är inte alltid lätt. Iallafall inte för mig, här har ni två totalt misslyckade bilder :)


Kommentarer
Postat av: isabella

mycket fina bilder :D,

du är visst bra på basket -.- ! (L)

2010-11-22 @ 18:36:25
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0