SNÖÖÖ ;D

Hej!
Som jag skrev för några dagar sedan så var jag ju lyrisk över att det var snö, då var det så lite och mysigt när man kolla ut genom fönstret på lektionerna så var allt vitt och ljust.
Men igår däremot så var det snö oväder här och när vi åkte hem från Idol så tog det ca 30, 40 minuter och åka hem dels för att det var mycket folk och för att det var snöstorm.

Idag var jag och mamma ute och delade ut reklam vi tog halva distrikten eftersom att Tilde inte kunde dela ut idag men ändå så gjorde hon det men skitsamma, vi kunde ju inte ha vagnen eftersom att den var så tung och det var jätte mycket snö så när jag kom hem så hade jag så ont i min axel och hela jag var genom blöt.

Bild ifrån igår, var riktigt nöjd med mitt smink!

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0