Idol 2010

Idol 2010 den 26 November - riktigt mäktigt!
Igår var jag ju på Idol i Malmö Arena med min syster och mamma.
Hade så himla skoj.
Vi åkte dit vid sju tiden, skulle egentligen ha åkt tidigare men pappa kunde inte trycka ut biljetterna och jag kan ju säga att jag hade PANIK.
När vi kom dit så hade jag med mig min kamera med ett väldigt stort objektiv så hon vakten sa att jag inte fick ha med mig den in i självaste arenan.
Så jag bara men jag lägger inte min kamera någonstans men det löste sig vi gömde den i min systers väska och sen när vi väl var där inne så tog alla bilder med just en systemkamera så jag tog också fram min kamera och fotade.
Jag tyckte att Olle var bäst särskilt när han sjöng Colplays låt "Fix You".
Vem tyckte ni var bäst?
Här kommer några bilder.








Hittade Daniel, Linda, Andreas och Geir i publiken. Men på bilden Daniel och Linda.
Skulle gjort rätt mycket för att ha dem brevid mig.


Greenroom




All I need is you

Laila Bagge Wahlgren

Orkade inte ta bort de röda ögonen, men en rätt härlig bild på Andreas, va?

Jay

Så nu har ni några bilder att kolla på.

Ha en bra kväll, kram Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0