Lite om Cupen den 7/11

Hej bloggen.
Eftersom att vi inte har haft ork att blogg så mycket efter cupen i helgen så tänkte jag nu så här i efterhand berätta lite om cupen.

Vi samlades klockan 7.00 i sporthallen för att sätta upp sargen, fixa kiosken och sekretariatet och så vidare.
Klockan 8.00 spelade Tildes lag deras första match mot Palmstaden och dem vann med 2-1 tror jag.
Därefter så spelade mitt lag sin första match mot Stanstad där blev det förlust med 6-0.
Och sedan fortsatte den så med förluster.
När mitt lag mötte Palmstaden så vann vi med 6-0 och alltid när vi möter dem så trillar jag och får brännsår på mina knän, vilket gör något enormt ont.
När vi mötte Häljarp så var jag lagkapten, något jag gärna är igen.
Min sista match slutade sådär, snubblar över någon/några klubbor och flög framåt och gled på hakan (om man nu kan säga så) och samtidigt så slog jag i huvudet, börjar nästan gråta och kollar på klockan 15 sekunder kvar hoppar upp och fortsätter spela och då blev jag matchens lirare. Och när matchen var slut så kom tårarna fram och nu är jag öm i hakan och har fortfarande ont i huvudet.
Klockan 20.00 var det final mellan Stanstad och Södra Dal.
Standstad vann och sedan åkte vi hem.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0