23e september 2010

Hej bloggen!

Idag var jag i skolan, inget speciellt hände. Vi hade musik, men musikläraren bara pratade, vi ska få prov i musik - jag undrar hur man kan ha det...?

Efter skolan var jag med Tilde L, vi var hos mig.
Jag tror att jag har lärt Melvin ett trick! Om jag sätter honom framför soffan och säger "Upp" och slår två gånger lite lätt på soffan så hoppar han upp! :)

Klockan sju till halv nio så är det scouterna, så mamma eller pappa får hämta mig efter så att jag inte missar hela Idol. Idag på scouterna ska vi vara ute och dricka varm choklad och grillade marshmallows (stavning?)! Det är allt jag vet.

Ha en bra kväll!
Kram Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0