6e september 2010

Hej bloggen!

Idag så var jag i skolan. Vi hade gympa, men eftersom att jag för så himla förkyld så var jag inte med.
Vi vi läxor: spanska, engelska och matte. Spanska och engelskan är till på torsdag men matten är till imorgon.

Efter skolan stack jag och Frida till Vilgot och gick till lekplatsen med honom. Efter det var det skynda hem och äta mellis innan bandyn börjar kvart i fem. Bandyn var jag med på, men jag hade ganska så ont i halsen.

Imorgon börjar Idol, vilker jag måste se på. På onsdag så ska vi ha SOVMORGON! Hehe.. vi har aldrig det annars. Vi ska orientera med klassen, först kom jag med Frida. Men sedan efter förra fredagen när vi sprang 2000 m, tog jag inte i allt jag egentligen kunde, Frida tog i mer än mig (duktig Frida :P) så jag hamnade med Tilde L istället.

Kram!

Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0