Frida, Isabella och Tilde

Hej alla söta!

Idag var jag i skolan, sjävklart. Vi hade bland annat slöjd, svenska, matte, spanska och no. Till lunch var det fiskburgare. Vi hade "skolvalet" idag, jag vet inte riktigt varför man ska ha det, är det någon som vet varför?
Efter skolan så stack jag och Tilde L hem till mig och åt lite. Efter det kom Frida och Isabella hit och vi tittade på film.

När alla gick fotade jag några bilder, några i speglen och några dagens outfit bilder.
Jag och Frida ska kanske ut och jogga idag, men om vi ska göra det så måste vi göra det innan åtta för jag vill inte missa Idol.

Kram Tilde

Bjuder på några bilder från idag!




Haha, jag vet inte om ni ser men kolla minen jag har på bilden :P



Ett litet "smakprov" ( :P ) På min klänning som jag håller på att sy i slöjden. Jag är nästan klar!



Kommentarer
Postat av: Tilde lindstam

JAG JAG JAG VET!

det är för att man ska öva sig ( eller vad man ska säga )till det valet där vi ska rösta på riktigt

2010-09-14 @ 18:53:25
URL: http://www.isabella-tilde.bloggplatsen.se
Postat av: isabella

klänningen kommer bli skitsnygga ;),

fast mina sömmar blev cp :(

tack för en bra dag ! (L)

2010-09-14 @ 20:38:33
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0