Gjort klart svenskan, tror jag...

Halloj!

Jag är lite glad nu, jag har ÄNTLIGEN tid att nörda mig framför datorn! Haha, nää. Jag är klar med svenskan, tror jag iallfall, men jag ska nog förhöra mig själv senare idag så att jag ser att jag fortfarande kan det.

Frida har ju redan berättat vad vi gjort i skolan, så jag berättar vad jag har gjort efter skolan.
När jag kommit hem tog jag några vindruvor och ett glas mjölk och satte mig med svensk-läxan...



... men när jag väl tagit upp kameran för att fota läxan så insåg jag hur tråkigt jag hade så då fotade jag några flumbilder.

Fast dem orkar jag inte ladda upp här.


Sedan när jag var klar med svenskan så fotade jag några bilder, och här kommer några av dem!



Om en halvtimme är det bandy, så jag kan inte skriva mer.

Kram Tilde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0