Hemma igen!

Hej!

Jag och Frida var ute i tre timmar och delade ut reklam, haha det var skit jobbigt! :P
Men nu är jag hemma igen och har fått mat i magen. De andra i familjen åt risotto, men det gillar inte jag så jag fick snabbmackaroner ! :-)

Mamma och pappa ville se den filmen som jag och lillasyster såg igår när de inte var hemma. Så de ser den nu. Själv sitter jag vid datan, men jag hade tänkt försöka hitta något kul att se på på tvn, men först ska jag skriva några inlägg här!

Imorgon är det skola igen, heh orkar egentligen inte med skolan - men måste man så måsta man.
På kvällen sedan så är det bandy.

Ha en bra kväll!
Kram Tilde


Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0