Lite dålig uppdatering idag - Mobilblogg

Hej bloggen! När jag kommit hem från Tilde L så gjorde jag läxor. När jag var färdig med dem så tittade jag på tv. När det sedan inte fanns något alls att titta på så satte jag mig framför datan. Men jag glömde bort att blogga, hihi. Jag satt och snackade med Frida på Skype istället ;P Klockan åtta kollade jag på Idol. För en stund sedan skulle jag gå ut och ge Melvin mat, och när jag lyfte upp honom så såg jag att han var helt röd på ena hälen. Jag fattade att det var blod och sprang in till mamma. Mamma tvättade såret med vatten och när jag gått ut igen så städade i Melvins bur. Men så nyfiken som Melvin nu är så kom han och störde mig, han puffade på min hand och när jag skulle lägga i lite nytt spån satt han i vägen och ville inte flytta sig ;) Sov gott! Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0