Lite dålig uppdatering

Hej!

Förlåt för att det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna. Men idag så har jag fotat lite så jag är berädd för att blogga! :D

Idag hade vi NO prov i skolan. Det var ganska lätt och det känns som om det gick bra, men vad vet jag. Vi hade också slöjd idag jag jag blev klar med en mössa som jag egentligen började med i 6:an men som jag har glömt bort nu när jag håller på med min klänning. Mössan kan jag visa senare!

Efter skolan gick jag hem och började fota direkt! Några dagens outfit bilder och några andra. Sen åt jag ett litet mellanmål framför teven. När jag ätit upp så gjorde jag lite läxor.
Jag och Frida ska va senare, jag vet bara inte när hon kommer hem.. Men jag har det ganska kul här, musik bloggar och kollar på bilder!

Jag kanske skriver något inlägg senare!

Vi hörs!
Kram Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0