Myggbett

Hej alla

Idag var jag i skolan som vanligt. Vi hade gympa, där var det fotboll - som jag är riktigt dålig på ;)
Vi slutade för kanske två timmar sedan och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik.
Om en kvart måste jag börja göra mig iordning till bandyn som börjar om tre kvart.

Klockan åtta ska jag se på Idol. Någon som vet när det slutar? Om jag ska duscha innan Idol eller efter...

Till rubriken. Jag trodde att alla jäkla myggor hade dött nu så jag brydde mig inte om att spreja på myggmedel, det borde jag gjort. Nu har jag typ 20 myggbett som kliar, kliar skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitmycket :(

Kram Tilde


Hade lite roligt med webbkameran innan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0