Sorterat reklam

Hej !♥

Jag och Frida har ett jobb där vi sorterar reklam. Vi får inte så mycket pengar för det, men det är något. Idag sorterade vi all reklam vi hade här, och på söndag så ska vi dela ut reklamen.

Om den videobloggen inte skulle publiceras, så skriver jag ungefär vad vi sade här. Om jag får va ärlig så var inte videon särskilt bra, vi var hungriga och det var ungefär den 11-12 gången.

Vi hade idrott idag, vi skulle springa 2000 m. Jag trodde att jag inte skulle orka, men jag trodde fel. Jag orkade hela, men jag tog inte i allt jag kunde. Jag är väldigt förkyld, nyser, ont i huvudet och i halsen, så jag fick inte ta i allt av mamma... haha :P

När vi hade sorterat klart så hade rätt så mycket trycksvarta på fingrarne, och det kladdade vi ut i ansiktet.  Vi fotade några bilder som jag kommer att visa i ett annat inlägg.

Kram Tilde♥


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: eller hur :D

2010-09-03 @ 17:51:17
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilka ursöta kaniner! :)

2010-09-03 @ 19:01:08
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0