Trött på min dåliga kamera

Hej bloggen!

I skolan hände det väl inget intressant. Till lunch åt jag fyra tomat bitar och lite sallad, annars var det "taco-keba-b-gratäng" men det smakade inte gott. Vi hade musik, där spelade vi Finns i sjön, fast med några musikkort.
Vi slutade tio i tre.

När jag kom hem så åt jag ett mellanmål. Egentligen skulle jag och Frida sortera reklam, men hon hade feber så vi får ta allt imorgon.
Ikväll är det scouterna, jag kommer missa typ halva Idol, buhu... Haha.

Har typ inga nya bilder, jag orkar inte fota på min dåliga kamera. Det blir bra bilder - på kameran, men när jag lägger in dem på datan så blir dem "mjölkiga" eller "korniga" jag vet inte vad som passar bäst.
Men jag behöver bara vänta tills julafton, för att då ska jag få en systemkamera :)

Ha det bra!
Kram Tilde


Gammal bild, omgjord i svart och vit

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin bild! :)

2010-09-30 @ 20:21:53
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0