Turdag? Nej

Otursdag eller vaddå?
När jag, Tilde och Hanna cykla till bandyn så hände det en sak som jag aldrig mer vill uppleva.
Vi cykla tjugo i sju och börjar kvart i.
För det första så var vi sena och sen hände det:
Tilde och jag cyklar brevid varandra och hon cyklar jätte nära en stolpe och jag kunde inte komma förbi så helt plötsligt får jag någon black out och bara cyklar, jag tänkte sväng nu Frida, men nej.
Jag bara sluta tänka och kör rakt in i stolpen, aj.
Först börja jag skratta sen gråta, dels för att min katt är skadad och jag är jätte orolig.
Om man kollar nu på benet så är det helt blått haha.
Och imorse så kom min ena katt in med en mus i munnen, ja det var äckligt!

Inte den bästa bilden, men den får duga!

Kram Frida!


Kommentarer
Postat av: simone

läckert! :)

2010-09-02 @ 19:05:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0