22nd World Scout Jamboree Sweden 2011


När vi precis hade kommit till lägret den 26e juli, såg det ut så här!




Jag bodde i Winter.


Här börjar det komma lite fler scouter.


Såg en massa fina solnedgångar!


I början av lägret regnade det en massa, på bilden ser ni även lite av min fina Sverige jacka vi fick!


Sveriges flagga


Utsikten från det höga tornet som var där.


Från invnigningen.


Vi spelade Fia med Knuff med nappar, mentos och löv :)






Var ute på hajk med några italienska scouter, varav bara två av dem kunde lite engelska.


En massa turister




Cultural Fastival Day


En massa scouter


Från avslutningen.

Jag hade inte med mig systemkameran till lägret, vilket jag ångrar. Men bilderna blir väl helt okej?
Här har ni iallafall en massa bilder som jag tog under de 13 dagarna jag var där!

Kram Tilde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0