31e augusti 2011




Två bilder från idag, då vi hade elevens val (foto-projektet!) och jag hade med mig kameran.

Tusen gånger förlåt för denna hemska uppdatering, är väldigt upptagen med läxor, träningar och sånt. Men nu bloggar jag och jag ska faktiskt tidsinställa något inlägg!

Idag hade vi som sagt elevens val, bilderna blev inte riktigt så som vi hade tänkt oss men det blev några bra!
Klockan fem började träningen och då sprang jag omkring där i en timme.
Nu ska jag baka äpplekaka, så jag måste gå nu!

Kram Tilde ♥

Kommentarer
Postat av: isabella

jag älskar den sista bilden inte bara för jag är med på den då haha,men du tog den så bra! ;)<3

2011-09-01 @ 17:31:15
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0