4e augusti 2011

Herregud, det känns ju jätte konstigt att skriva augusti?
Är det inte bara juli, typ?

Godmorgon, kanske lite fel ord men för mig är det morgon.
Vaknade för 40 minuter sedan, hehe.
Tydligen så har alla varit otroligt oroliga för mig, eftersom att jag har haft så ont i magen, och när jag har det så svimmar jag...
Så alla har ringt till mig, jag har inte hört att hem telefonen har ringt, iPhonen har varit död hela natten!

Har precis ätit frukost och nu ska jag läsa tidningen, eller ja, om fotbollen.
Senare idag ska jag försöka dra mig hem mot Tilde och hämta halva mitt hem, eftersom att jag har glömt allt hemma hos henne, hehe.
Sedan ska jag möta min kusin och kolla när hon städar, eller hjälpa henne.

Jag och min skål med turkisk yoghurt!

Lilla jag igår!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Dario Alejandro

cute pictures!! :)

2011-08-11 @ 01:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0