5e augusti 2011

Hej hej!
Hur är läget med er idag? Med mig är det fint fint!
Har suttit hela morgonen helt inne i min bok, "shopaholic", de första sidorna var riktigt sega, stod bara om ekonomi och text, text och åter text.
Men efter att ha läst 100 sidor är den riktigt bra.
Jag har också hunnit leta efter min katt, jag såg han sist igår eftermiddag och var hur orolig som helst, sen kommer han springandes mot mig och jag tar upp honom och får en jätte puss!

Nu ska jag snart in till IKEA med mamma, pappa, mormor och morfar för att äta lunch där, mys!
Vad händer mer idag då? Funderar på att fotografera, har några riktigt bra foto ideér som jag gärna visar er senare.

Här har jag spenderat hela min förmiddag med en bra bok!

Kram Firda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0