Frida hjärta kändisar!

Hej sunshines!
Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen, konstigt nog.
Har ju varit på Öland sedan i onsdags, har haft det jätte bra.
I förrgår övertalade jag mamma och pappa att åka in till Kalmar klockan halv nio för att se på Rix fm festivalen, mest för att jag ville se Ulrik Munther.
Vi missade ungefär hela förutom Eric Saade, och han var grym!
Tyvärr fick jag inte se Ulrik... Lite ledsen blev jag faktiskt eftersom att jag har blivit helt kär i honom...

Igår tittate min kusin, hennes man och deras två barn in på Öland och fikade och åt hos oss, super mysigt.
Sedan på kvällen övertalade jag mamma och pappa igen, denna gången ville jag också in till Kalmar, sagt och gjort klockan nio befann vi oss i Kalmar och kollade på Caroline Af Ugglas och kl. tio kollade vi på Veronica Maggio!

Men nu är jag hemma, och ska blogga för fulla muggar.
Smarta jag glömde också mitt minneskort till kameran därför har jag inga mumsiga bilder att bjuda på. (Vad tusan är det där för något uttryck?)

Jag och mamma gick in på ett hotell och stalkade en gitarrist, haha.
När vi vänder oss om står dessa snygga killar, och vi bara "jävlar, där är ju dem", detta var tredje gången jag träffa dem, visst är dem sjukt snygga?
Bilden är tagen med min fina vän iPhone!

Jag dör så snygg!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Erik o Matte ;) <3

2011-08-17 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0