Gårdagen!

Tilde och jag bestämde så spontan igår att vi skulle vara, eftersom att båda var rastlösa.
Så Tilde kom på direkten hem till mig och sen satte vi oss ute i gräset och spelade kort.
När vi tröttnade på det gick vi in och spelade "Den försvunna diamanten", mitt favvo spel när jag var liten.
Efter det satt vi vid datorn och kollade på en serie.
Vi hann i stort sett bara börja mitt friidrott spel på play station 2, när Tilde skulle hem, men hon kom senare och då fortsatte vi spela och när vi spelat färdigt det spelade vi Buzz och sedan kollade vi på 4 avsnitt av Solsidan!




Dessa bilderna är dem enda blogg bilderna, alla andra var lite för flummiga!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0