Ge aldrig upp! ♥

Hej alla söta bloggläsare!
Tack för att ni ändå fortsätter läsa vår blogg, trots att vi uppdaterar sällan, ni är guldvärda!
Dem senaste dagarna har varit helt upp och ner.
Från att ha mått hur bra som helst, till att få ljumskproblem, träna 4 timmar/dag, ge allt, gå hem och gråta, inte kunna sova, inte kunna gå i trappan, inte kunnat få på byxorna till att få reda på att man kanske inte kan spela i serien.
Nu MÅSTE jag avstå från träningarna om jag ska kunna fortsätta...
Jätte tråkigt är det, jag vill så gärna få vara med, lära mig något nytt, men jag måste sitta ner och vila, ta tabletter. Fast jag ska bli bra i ljumsken, någon dag, jag ger mig aldrig!

Imorgon ska jag sitta i sporthallen i 5 timmar, och kl. 17.00 ska jag in till stan och se på premiären av "Jag saknar dig", har redan sett den men jag och Tilde vill se den igen och ha en gråt fest.

På måndag börjar vardagen igen, det ska bli lite skönt att börja skolan igen, nytt schema, klasser och sånt, det blir nog bra!

Innebandy ♥

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0