Jag kan garantera att blir lite roligare med något nytt!


Införskaffade lite nya saker i förra veckan!
Fyndade ett par innebandy skor från Adidas, ett par jogging skor från Nike, en sport bh från Röhnisch och en tränings bag från Adidas.
Allt köpte jag på Öland i Sporttältet som finns i Köpingsvik och Byxelkrok.
Jag är sjukt nöjd med allt, och såg nästan fram emot dessa 4 timmars träning idag.

Visst blir allt lite roligare med något nytt i garderoben?

Detta är ett tidinställt inlägg eftersom att jag är på dagläger varje dag denna veckan och tränar 4 timmar per dag, just nu skulle jag kunna chansa på att jag springer runt och svettas ihjäl?!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0