Rix FM Festivalen


Nora, Freja och Sara


Jay Smith


Tove Styrke


Nicke Borg


Stella Mwangi


Mohombi


Sunrise Avenue


Chris Medina.
Tack alla som var med och gjorde kvällen så rolig!

Har fler bilder som jag kanske visar en annan dag!
Jag, Nora, Freja och Sara åkte igår in till Malmö igår, missade bussen gjorde vi men vi tog en senare buss. Själva konserten började 18.30 och jag tror att vi kom till scenen lite innan 18, så vi fick rätt så bra platser.
Vi träffade även Tilde och Chloé där, vilket vi inte förväntat oss eftersom att det var så mycket människor där.

Idag har jag varit i skolan, så nu är en vecka i skolan avklarad. Vi hade bland annat Elevens Val, då fixade vi mer inför vårt foto-projekt, kommer att bli riktigt kul!
Nu blir det snart middag och senare fredagsmys framför en actionfilm!

Kram Tilde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0