7e februari 2011

Hej bloggen.
Efter skolan så gick jag hem och drack te och instrallerade photoshop, tror ni att jag förstår mig på det?
Äh, jag lär mig väl snart.
Sedan hade jag träning, jag sprang 15 minuter utan stopp, vi körde typ idioten.
Sedan stannade jag och några andra kvar i 70 minuter efter träningen, vi satt och snackade, super skoj.

Jag brukar inte vara den som anklagar någon såhär och jag vill oftast ha bråk/skitsnack för mig själv men detta är något jag vill säga till en person, som mycket väl kan känna sig "träffad".
Alla får vi tycka olika men jag och Tilde tycker inte det är skoj att en person tycker att en av oss skriver bättre än den andra och den ena tar konstiga bilder och personen gillar bäst när den ena bloggar, vad är det för skitsnack?
Då kan du lika väl säga det till oss istället för till alla andra, så besviken jag blir.



Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0