Förkyld

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat alls igår, men efter skolan så sov jag, Frida och Isabella över hos Tilde. (bilder kommer antagligen på onsdag). Vi vaknade tjugo över åtta, runt nio åt vi frukost och sedan gick vi ut och fotade. Klockan tolv började matchen som jag spelade idag, den var mot Malmö FBC, och vi förlorade - med vad har jag glömt. Nu så är jag i stugan, och stannar tills på tisdag. Förövrigt är jag riktigt förkyld, ont i huvudet, halsen, snoret rinner men samtidigt är jag täppt i näsan.. Så nu ligger jag i min säng och vilar, även om jag egentligen vill vara ute och fota eller något. Kram Tilde 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan dom vann med 8-0:(

2011-02-19 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0