Frida Hjärta Converse

Just nu sitter det ett par sprillans nya Converse på mig.
Jag är såååå glad.
Har haft en toppen dag i Danmark.
Åkte först till experimentarium, så himla mycket där fanns.
Var så dum och la ifrån mig min kamera, trodde att man inte fick fota..
Så många bilder fick jag med mig hem, noll.
När vi åkte till Danmark så åkte min bästa vän bakom oss utan att vi visste om det, rätt konstigt ändå.
Och sedan när vi var på experimentarium så mötte jag två killar i klassen, helt sjukt!
Efter att vi hade varit på experimentarium så åkte vi till field's och där ifrån kom jag hem med ett par turkos/blå/gröna converse, sååå snygga.
Bilder kommer imorgon.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0