Godnatt bloggen - Tredje gången gillt!

Detta är nu det tredje försöker att skriva detta inlägg, jag råkar trycka fel och radera allt. Hm...

Matchen vi var på höll på rätt länge, men när den var klar så stannade jag, Frida och några andra kvar och spelade en konstig blandning mellan några olika sporter - reglerna kom vi fram till själva - med en bandyboll (I know, jag är sämst på att förklara).

Imorgon så ska jag städa och dammsuga mitt rum (jag vet, jag städade i går med men det var enligt mamma och pappa för slarvigt gjort). Annars har jag väl inga andra planer, jag vill va med någon, men det känns som om ingen kan - inte för att jag har frågat någon.

Kram Tilde


Jag innan idag när jag hade det tråkigt, satt och lyssnade på musik. Hah, jag lovar er - jag är inte så blek i verkligheten. Jag hade datan på fönsterkarmen och p.g.a (den jäkla) snön så blev jag helt vit, och såklart tyckte jag att det var roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0