Haha!

Vet ni vad jag undrar?
Jo jag undrar hur jag kommer klara mig själv när jag blir stor.
Jag kan inte ens laga mat?! Men det lär jag väl mig snart.

Idag när jag skulle rosta mackor så hade kontakten till brödrosten varit i hela dagen och så dum som jag är så trodde jag att hela huset skulle brinna när jag rostade.
Men jag rostade ändå mackan och sen började det lukta brännt och jag blev livrädd och tänkte tusan nu brinner det.
Så jag bara drog ut kontakten..
Och var livrädd.

Men helt ärligt nu, hur dum får man vara?


Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Jag flyttade hemifrån när jag var femton. Så man klarar sig bara man vill :D

2011-02-08 @ 22:14:01
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0