Frida listar topp 5


Då kör vi med "Frida listar topp 5" idag.
Och här döljer sig 5 stycken klänningar som jag skulle vilja ha i min garderob.

1.

2.
3.
4.
5.

Här är priserna på klännigarna och vart dem är från:

1.Från South och kostar 499 kronor på Modegallerian
2.Från Luxe By Vila och kostar 599 kronor på Modegallerian
3.Från Rare Fashion och kostar 369 kronor på Modegallerian
4.Från Teatro och kostar 899 kronor på Modegallerian
5.Från Rut mfl och kostar 189 kronor på Modegallerian

Hade först tänkt att ta klännigar som kostar under 500 kronor men när jag såg på priserna så tänkte jag nej en gång får dem vara lite dyrare men nästa topp 5 som kommer upp imorgon ligger dock under 500 kronor.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Modegallerian.se

Hej Frida!



Om du länkar till vår sajt i ditt inlägg lägger vi upp ditt inlägg på vår sajt och du är med och tävlar om att bli "Månadens bloggare"!



/Modegallerian

2011-01-05 @ 14:29:25
URL: http://www.modegallerian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0