Jag kom dit för att kolla dem spela, inte för smällarnas skull!

ÅH VAD SURT!
Pappa frågade mig innan ifall jag ville till stadion och kolla fotboll, MFF - DIF.
Första gången jag var på stadion och allt, så jag tänkte åh vad roligt.
Vi kommer när dem precis blåser igång matchen, vi sitter också på andra raden, så jätte nära planen.
Efter några minuter kommer första smällen, och spelarna bara fortsätter spela.
Några minuter senare kommer andra smällen, dem fortsätter spela precis som efter första, här emellan har också Malmö gjort mål.
Sedan kommer tredje smällen, och alla spelare går in, och ut kommer poliser och ordningsvakter med mera.
Men det hindrade inte dem som nu gör något sånt här onödigt, dem smällde smällare fem gånger och matchen är tvungen att avbrytas.

SÅ JÄVLA SURT!

Ni får ursäkta mitt språk, men jag kom ju dit för att verkligen kolla på fotboll, inte för att få se dem spela i tio minuter och sedan ska matchen avbrytas.

Nu ska jag ut och hoppa 200 hopp på studsmattan för att sedan in och styrketräna!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: isabella

vi skulle egnetligen dit men sen fyller ju michaela år så vi stanna hemma ist,tur vi inte åkte dit!

men håller med fyfan vad surt! :O<3

2011-07-30 @ 19:25:42
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0