12e juni 2011

Hej alla kära bloggläsare!
Borde egentligen inte sitta inne en sådan här dag, men känner att jag måste blogga lite och tidinställa inlägg.
Hur är det med er idag? Jag mår toppen.
Ska ha släkt kalas idag, det är inte jätte många som kommer, några kunde inte så jag blev lite smått sur/ledsen men jag vet inte vad mamma har i kikaren idag, kanske har hon någon plan, för det var något som jag inte fick reda på.
Men jag lovar, det kommer bli jätte bra.

Härligt att vi ska cykla till stranden imorgon med klassen, har bestämt mig för att ta med mig kameran dit, och jag ska inte bada i havet, eftersom att jag ska ta foto istället, eller vänta, jag ska nog bada.

Becci och jag i fredags.

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0