1a juni 2011


Hej kära bloggläsare.
Tänk att det redan är 1a juni, tiden springer ju iväg.
Och äntligen börjar det kännas som sommar.
Har precis packat till Göteborg, vi åker imorgon.
Och jag längtar jätte mycket, fast mest till Liseberg, vågar jag verkligen åka "Atmosfear"?
Någon som har åkt den?

Nu ska jag snart äta och sedan sticka till träningen, mamma och pappa har lyckats bestämma att vi ska ha gäster idag klockan halv sju och det är då jag måste till träning, så skoj att man kommer hem svettig och har gäster.

Bild tagen; 31e maj 2011

På bilden skulle Tilde räcka fingret till kameran och jag räckte det till henne, men istället räcker hon lillfingret..

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Fatima

» Jättesöt blogg =)<3

2011-06-03 @ 10:15:52
URL: http://fatimaplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0