23e juni 2011

Hej kära bloggläsare!
Hur är läget med er idag? Jag mår toppen, tror jag.
Vaknade lite efter tio imorse, vet inte vad som hänt men helt plötsligt går det inte att sova länge.
Låg och kollade på tv tills lite över elva, var väl inget speciellt.
Kollade på MTV, visar ju samma låt hela tiden, eller varje dag.
Nu har jag precis ätit en god och lång frukost.
Ska snart ta dagens outfit bilder, får vänta ett tag, orkar inte resa mig.

Efter lunch hade jag tänkt att packa, åker till Öland ikväll, och firar midsommar med släktingar o familjen.
Lär väl bli en sisådär uppdatering då, om inte Tilde bloggar.
Ska försöka lägga in bilder o uppdatera bra.

Bild tagen: 21e juni 2011

Kram Frida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0