Hej bloggen! Imorse vaknade jag av att fam...

img_1349 (MMS)

Hej bloggen! Imorse vaknade jag av att familjen      sjöng för mig. Då fick jag mina presenter (som jag visar på söndag eller måndag!) och våfflor. I skolan hade vi som sagt elevens val, så i runt två timmar var vi ute i byn och fotade. Jag har jättemånga bilder att visa, men nu är jag i stugan och kan därför inte lägga upp dem nu. Efter skolan fikade jag och Frida med Isabella, efter det stack vi hem till Frida och gjorde lite av allt, b la fotade och spelade lite fotboll. Klockan tre var det dags för sista träningen för denna säsongen, därför hade vi fem - kamp och fick tårta, läsk och godis. Nu är jag och familjen i stugan, vi åt pizza för en stund sedan och snart ska vi äta jordgubbar och glass! Vi hörs, kram Tilde! (bilden har jag snott från Isabella)


Kommentarer
Postat av: isabella

love u gubbs ;D<3

2011-06-11 @ 11:31:19
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0