Sommarrea - fråga!

Har fått en fråga av en läsare som jag tänkte svara på här i ett inlägg;

Hej! Jag ska på sommarrea snart och jag bor i Skåne och ska till Malmö..men vart var du på rean?Éntré, mobilia eller nått annat? Det är dem ända jag kan där i Malmö, men svara gärna!! kram. kan du svara p¨å det i ett inlägg? :)

Svar: Hej!
I helgen när jag var på rean så var jag på Hansa compagniet.
Där dem hade rea lite överallt, men såklart kan man också gå på rean som du sa entré och mobilia.
Hoppas att du hittar ett bra ställe att sommar shoppa på och att du hittar något snyggt, kram!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, ok tack! Men kan du lägga upp bilder på det du köpte?:)

2011-06-19 @ 23:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0