TJUGOSJÄTTE JUNI TVÅTUSENELVA

Hej sunshines!
Åkte hem från Öland igår istället, på campingen var det ett jäkla skithus rent ut sagt.
Tog inga bilder på hela helgen, men nog tur det, vill inte ha kvar det minnet på min dator.
Vår camping var då en ungdoms camping, när vi kom till Köpingsvik var det kö ner till vår camping, och dem spelade musik hela natten, och jag somnade halv fyra.
Efter det var jag trött och rädd för alla fulla ungdomar, det var hemskt.

När jag kom hem igår var jag så glad, här var allt rent, fint och fräscht.
Längtar dock tillbaka till Öland, när det är lugnt då.
Åker upp om mindre än två veckor tror jag.

Bild tagen: idag.

Bamse kramar Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0