Utan dig, ingen mig! <3

Hej sötisar.
För er som undrat (om ni nu undrat) vart jag har tagit vägen så kan jag säga att jag har haft för mig så mycket annat.
Försöker också njuta så mycket som möjligt av det härliga lovet.

Igår gick jag hem till Tilde vid 12-tiden, påvägen dit köpte jag även två liter jordgubbar åt oss, när jag kom hem till henne drack vi saft, åt jordgubbar och skrattade.
Efter det solade vi tills vi blev varma, sedan hoppade vi i poolen och badade, sedan gick vi till ICA och handlade mat att värma, när vi kom hem till Tilde åt vi igen och sedan badade vi och åt!
Hade en jätte mysig dag.

Haha, det hände dessutom en liten rolig sak, mer pinsam men vem bryr sig? HAHA!

Frida - Det börjar nog regna, eller jag fick vattendroppar på mig
Tilde - Haha, varför skulle det börja regna?
Frida - Eller nä, vänta, fan det var en fågel som sket på mig..
Tilde - HaHa, vänta jag ska ta bort det.
Frida - Ja tack!
Tilde - Äh, det var nog inte bajs, fågeln kanske hade bajsat innan och nu hamnade det på dig..
Frida - TYST!

Åh, jag trodde jag skulle dö..



Tilde och söta Kajsa

Vår finfina mat.

Jag älskar dej bästa!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh nu blev man sugen på jordgubbar, hehe ;)

2011-07-04 @ 12:33:52
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0